hittade en klänning, äntligen!

åkte ju till mormor med alicia och mamma åt mat och pratade.
sen drog jag och mamma till stan för att hitta begravningsklänning.. och jag hittade de! ;)
en jätte fin som satt helt perfekt! tillskillnad mot dom andra fem jag testade i vekcna när jag var med elvedina. alla satt perfekt, men vad? jo jag fick inte igen kedjan vid brösten på varenda klänning!!..
men nu hitta ja en jätte fin svart utan urringning. köpte också med ett par söta örhängen och ett par jeanstights ( som behövs!!)
efter det gick jag till lucullus och handlade till mig och alex tills ikväll dvs cola filéer och godis och snus!
nu ska jag bara tare lugnt en stund sen hoppa in i duschen lite fort o sen fixa mig.
sen drar jag.

FÖRESSTEN ÄR DET NÅGON SOM VILL HA EN SÖT ROSA KLÄNNING? STRL 38 SOM HAR MINDRE BRÖST ÄN 80E, JAG KUNDE HA DEN NÄR JAG HADE 85C.. SÅ NGN I DEN STORLEKEN????? JAG FÅR INTE IGEN DEN ÖVER BRÖSTEN LÄNGRE!!! OCH HAR JÄTTE SVÅRT ATT SLÄNGA KLÄDER... :(



grejerna från idag ;
cubus
& vet inte vad som hände med mina ben.. HAHA!

kappahl
ginatricot

& som jag sagt inte min dag för utséendet.. men en ego bild iaf, puss! ;D


Kommentarer
Postat av: elise

jag vill haaaaaaaaaaa!! haahhaa :D:D:

2010-10-24 @ 13:48:50
URL: http://elgra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0