bilder

gormorgon.. ingen normal som är ledig är väl uppe kvart över sju? haha..
nemen nu blev de så, för mamma brukar bli väckt av mig kl fem näär hon är ledig, så ja gick upp o drack kaffe me henne. snäll jag är ! haha jaja nu ska ja slöa, puss

glömt att lägga upp bilder ifrån frisörmässan i skövde, så nu kommer dom! (:
mobilkamera i mörker.. inte bra bilder


ajuste, ska också ta upp att ni som kommenterar att jag photoshopar mina ögon.
kan säga direkt att nej det gör jag inte, jag redigerar ljus, eller gör bilder skarpare.
så när ja ändrar ljus,så ändras inte bara ögonen lite, utan hela jag.
så sluta säga att ja använder ps.
puss:)


som här? gjort bilden så ljus o oskarp de bara går, med svart vit vartfan är ps i de?

Kommentarer
Postat av: Elaine

åh va söt jag va där då! haha

2010-10-03 @ 18:31:30
URL: http://ellieelaine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0