tankar, som går åt helvete? helt åt helvete!

åh vad glad jag blev idag! hihi.. känner mig lite duktig faktiskt (a)
på fredag sa elise att jag ska sminka henne och i januari ska jag sminka milla alex mamma..
BLIR SKIT GLAD NÄR FOLK BER MIG! wiho.. får ju inte sminka min mamma.. och de är tråkigt att bara sminka sig själv hela tiden.. jaja , nu ska jag sova.
om jag KAN! har fått såna helvetes sömn problem alltså..
kanske är nervös för något? tänker för mycket på vad som hänt& kommer att hända? jo jag tror de är därför..
men jaja, försöker tänka positivt! men vadfan händer?
jo jag tänker '' men om, tänk ifall, det kan ju hända, tänk ifall allt vänder, tänk ifall jag blir lämnad, tänk OM'' alltså, om allt & alla.
är så nojig så orolig, HELA TIDEN! blir så trött på det.
Varför kan jag bara inte lita på folk ? är så rädd att tappa dom finaste vännerna jag har, min pojkvän, mina föräldrar.............. alltså, har förlorat en som var en av mina bästa förrut, har förlorat släkting, har förlorat kärlek förrut, TÄNK om något sånt händer igen?! jag är så rädd..
jaja nu ska jag sluta deppa.
jag är ju just nu med ngn som ALLTID får mig att le! träffade också elise en stund förrut, och imorgon carro!
alltså, jag är så glad för det jag har.
jaja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0