svar till madde :)


hej jag heter madelene kan vi chatta på msn?
frågor jag vill fråga
1. vad har du för mobil?
2. hur många nummer har du i den?
3. ska du och din kille värkligen förlova er?
4. din favorit låt?
5. favorit serie?
6 favorit storbloggare?
7. favorit kläder?
8. favorit skor?

Kram!

1.jag har en gammal modell till mobil, men jag ÄLSKAR den!


2.hur många nummer? jag vet inte! har precis rensat..haha :)

3.ja, vi ska göra det.

4.min favorit låt JUST NU är 50 cent feat jerimiah - down on me


5.favorit serie.. SEX AND THE CITY! men har sätt alla avsnitt & både filmerna.. va ska jag göra? :(

6.favorit storbloggare HELT KLART paow! tjejen är så jävla skön bara & otroligt söt!


7.favorit kläder.. fortfarande jeans tights&ett pösigt linne, eller bara pojkvännens stora tjocktröja.. :D

8.favorit skor är mina stövlar med platå och smal klack! hittar ingen bild.. men de är dom jag fick hem från STHLM DG :) finns långt bak på min blogg i september tror jag!
Kram


Kommentarer
Postat av: jenna

fiin blogg du har! :)

2010-11-22 @ 23:25:22
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0