svar till '' B '' FRÅGA MER FRÅGOR! :D

B: Hur gammal var du när du var full första gången?
Berätta om första fyllan!
Vad för alkohol gillar du bäst?
Hur ofta är du full?
Har du haft sex på fyllan?
Vad föredrar du...string eller hotpants?
Vilket är ditt favoritklädesplagg?
svar: 1jag var full första gången när jag var 14 tror jag
2. första fyllan, okej jag tror det var när jag var hemma med min pojkvän, hade druckit massor av cider ( och vin tror jag ) jag mådde skit, och jag kommer ihåg så väl.. jag och alex satt på balkongen och rökte. och eftersom vi hade druckit så kedjerökte vi, sen sa han vi tar en till cigg . då sa jag nej jag kommer spy, då sa han nejdå. jag sprang från balkongen till badrummet och spydde så mycket, skäms faktiskt. jag ringde till pappa och skämdes som en idiot över det.. men men, som det var, det var min första fylla och fick skylla mig själv.
3. alkohol jag gillar bäst, är nog vin & öl.
4. hur ofta jag blir full, aldrig. har slutat druckit.
5. har du haft sex på fyllan, ja men inte utanför förhållande
6. om jag föredrar string eller hotpants, ska jag vara ärlig är det string, för de är jag van med.
7.mitt favorit klädesplagg är jeans tights och ett pösigt linne.

Kommentarer
Postat av: Malin & Anton

Vill du ha bloggsvar? Delta då i vår tävling så har du chansen att vinna en inbjudan!

2010-11-11 @ 22:48:52
URL: http://sparamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0