svar till aylinn

aylinn : 

Hur mycket av ditt liv skriver du i bloggen?en del, jag skriver ju vad jag gör på dagarna, vad jag vill & vad jag tycker om/är snyggt

Vad tycker du om:
Kenza? så otroligt fin tjej, men inte roligaste bloggen
Foki? så söt, ser så liten ut, men bloggen är helt okej.
Kissie? underhållande blogg! man kollar utan att tröttna.. visst de är LITe synd om henne, hon verkar må extremt dåligt över sig själv... :o
Paow? min favorit! hon verkar så ärlig, och hon är så söt! och hennes stil är underbar. älskar bloggen!
Dessie? söt tjej, bra blogg.. finns inte så mycket mer att säga
Blondinbella? hon verkar vara den ända av ''stor bloggarna'' som är mest mogen. de är det som gör bloggen lite tråkigare än kissie osv.. men hon är söt!


Hur lång är du? , du ser gannska kort ut^^ jag är kort! haha.. 165

Kan du inte skriva hur du har gjort med ditt hår ? skulle du kunna lägga upp en bild på ditt hår, utan löshår? :DInte gjort någonting förutom färgat svart.. och jag har inget löshår :)

skulle du kalla dig själv ‘fjortis’?nej, för jag VAR


 


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!

Äntligen fredag med allt vad det innefattar.



En liten fråga - Hur många bloggar läser du / dag?



Tittar du in på bloggen - Glöm inte anmäla dig till "Veckans blogg" som du hittar i kategorin Tävlingar!



Ha en riktigt trevlig kväll!

2010-11-19 @ 15:40:53
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0