svar, lisa!

Frågor a lá lisa
hur är du som person?jag vet faktiskt inte..? ärligt så har jag är jag väl lättretad och blir förbannad lätt.. haha! men är nog snäll annars ? ( hoppas jag! :)  )
varför tycker du om att sminka?jag vet inte, någon period jag bara har kanske? haha, vet faktiskt inte, men har alltid tyckt om smink. men de är nu jag börjat göra annorlunda
vad gör du på helger?tar det lugnt med min pojkvän.
vad ska du göra på nyårs-afton?festa med bästa!:)
kan du visa nyårs / jul-make?ja, förslag?
kolla och kommentera min bilddagbok@lizards- kolla kan jag förmodligen göra, men inte kommentera.
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och din kille har ju varit tillsammans i ungefär 2 år,men hur är det längsta uppehållet ni har haft?

tacksam för svar:)

2010-11-28 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0