svar (:

elise '' elajsavajsa '' :
1. hur gammal är du? jag är 16
2. när hade du din första kille? vad hette han? första seriösa vart jag tsm med när jag var 13,han heter alexander.
3. favvo färg? rosa&svart
4. favvo make? rött/rosa läppstift och svart sotning! :D
5. har du något djur? två kissar, skrollan&kitty!
6. vilka stor-bloggar checkar du? paow,kissie,dessie,kenza,foki,gaybloggen,hugo,nemo.
7. har du blivit sprutad i ögat? av vad??
8. kommentera min bilddagbok? elajsavajsa ; nej :)
gammal bild, GUD VAD JAG SAKNAR MITT HÅR! :o
Kram elise1. hur gammal är du?
2. när hade du din första kille? vad hette han?
3. favvo färg?
4. favvo make?
5. har du något djur?
6. vilka stor-bloggar checkar du?
7. har du blivit sprutad i ögat?
8. kommentera min bilddagbok? elajsavajsa
Kram elise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0