sitter inte vid min mac dator, så skit svårt att skriva ! :(

kom hem nu. 
jävla skitskor, det har gått hål i dom, så jag är dyng sur&iskall om fötterna nu.
 fyfan alltså, får försöka tigga till mig ett par nya av mamma, kan ju inte bara ha klackskor..
måste ha iallafall ett par platta. jaja nu ska jag dra i mig min shake sen dricka kaffe & fixa mig.
för bussen går till stan 15:24 som alex& jag ska ta till stan för att testa ringstorlek & titta på lite mer ringar.
sen åker vi till brickebacken & sover där! :*
skriver senare när jag duschat& lägger upp de som önskades av ellah, lila sminkning eller blå.. får se vad jag känner mgi sugen på! haha
puss
bjuder på en inte alltför ny bild! ;)


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Vad händer ikväll då? Fredagsmys? =)

2010-11-12 @ 15:37:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0