så glad, jag har en så jävla underbar pojke..

nu sitter jag hemma, världens mag&huvudverk.. men fan vad jag klagar hela tiden! haha
efter jobbet så förtjänar jag faktiskt skräp mat tycker jag.. kommer inte ihåg när jag åt det sist!
haha, så ska till paloma när vi jobbat klart o dela pizza med lillasyster :)
sen ska jag hem o duscha sen gå hem till alex och titta på filmer.. ska köpa hem chips eller ngt till han.. haha annars får jag höra tjat om att gå till macken! o de är SÅ DYRT!
så kommer FÖRMODLIGEN inte skriva så mycket mer idag.. om han inte spelar då. :)
åh han var så gullig igår.. en gullig text, men i slutet så stog det ''nu borde jag få spela (A) ''
åh.. om jag skrattade? de var därför jag kom i säng så sent idag, SEX slutade han spela men fick myskväll iallfall! :* jaja pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0