plugg plugg.. FAN JAG HAR JU MATTEPROV PÅ ONSDAG!.. buhu..

äntligen hos alex.. lider fan av den korta biten att gå! haha.. så jävla kallt.
men dum som jag är, gick jag bara. Utan att säga till alex, och vi som skulle ha en intespelkväll men bara för jag inte sa till, så hade inte han hunnit stängt av.. så jag får vänta nu! haha ..
men jag pluggar faktiskt sålänge, MATTE!
slänger upp bilder på '' dagens sminkning '' som jag tog i morse, hade ju så brottom. så vart bara lite ögonskugga på ögonen o resten som vanligt i ansiktet.. torr som en idiot är jag nu också, de är ju vinter.. min hy tycker inte om det kan jag ju säga.. så därför har jag suddat bort min näsa på en av bilderna, EXTREMT flisig på den.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0