ojäklar nu kom det in frågor.. HIHI!:D FORTSÄTT!

erik:
du är jätte fin Amanda!- tack så mycket
1. Varför äter du nutrilett? Du är fin som du är För att jag vill ha bort lite av min mage.. haha
2. Vart har du lärt dig sminka dig? jag har lärt mig själv.. haha
3.Älskar du din kille? det gör jag verkligen!
4.Hur länge har du känt han? sen juni 2008, jag var alltså 13.
5.Vilken är din favorit film? hmm.. svårt! men senaste bästa filmerna jag sätt är pretty women&mirrors 2!
6.Vilken är din favorit låt? har ingen speciell.. men akon ft flipsyde-picking up those pieces är BRA!
7.Vin eller öl? öl
8.Potatis eller ris? beror på till vad.. haha :)
9.Du säger att du är mullig men jag tycker du är snygg som det.Så varför har du tankarna på att gå ner i vikt? för jag bryr mig inte om vad andra tycker, jag vill själv trivas med min kropp.. så bort med magen lite, sen är jag väldigt nöjd!
10.Vill du ha din kille föralltid? tänkte om man har någon chans på dig ;) Ja, gångerna det varit slut har jag inte gått en dag utan honom i mina tankar, så dom som tror att jag inte alltid kommer vara kär i han, jag kan lova jag vill ha han föralltid, för han är en del av mig. så nej du har inte någon chans.. hahaha!
11. Jag har läst din blogg sedan i sommras, och det är den bästa tjej bloggen! Ska du sluta blogga? haha tack så mycket! nej jaag har inte tänkt att sluta :) inte nu iallafall! :D
12.Vad är din msn? *privat*
13.Favorit kläder? jeans tight stort linne, helst urringat
14:Favorit underkläder? helt ärligt, så är det spetsstring med snygg bh. HELST ROSA! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0