nu har jag ..

bäddat klart, och satt mig i bäddsoffan och satt på tvn igen och tittar på någon gammal film ? .. som är sämst!
eftersom alex inte träffat sin bror på länge, så sitter dom o snackar i hans rum.
så får mysa med min favorit hund zita!
gulleplutten ( som jag brukar kalla alex.. ) men nu är de fan zita jag menar! hon slicka över hela mitt ansikte.. snacka om att ja är saknad ;) hahaha EGO! :D
nejmen ärligt. verkligen jätte värd&mysig fredag!
först upp på stan med alex, testa ring storlek, och jag hade rätt på hans ! 19, och min lite fel.. trodde jag hade tolv, men de var 15.5 vart fick jag 12 ifrån ? haha jaja!
sen mötte vi hans mamma i regnet.. vi väntade också i 40 min på henne. men iallafall :) sen gick vi till klippet och handlade mat till kvällen. när vi kom fram till brickebacken så fick vi lite vin. gott me ett glas så sällan faktiskt! sen tog vi ett bad, för mysigt. så längesen vi kunde bada tsm hihi, efter det vart det mat .
sen en större del av kvällen har jag suttit med milla och nu väntar ja på älskling dådå..
jaja imorgon kommer LITE bilder upp! för att min kamera sladd är ju som sagt hemma.
puss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0