möggliga physalis, INTE MIN GREJ!

dag ett klar!
inte något socker ! bara mina shakar, vitamin brus, vitamin knäckemackor.. wiho jag är duktig!
iallafall, gick på stan med elise.. letade lite! (: roligt att träffa den sötnosen.
sen drog jag hem, drack och så. sen gick jag till konsum skulle köpa frukt ( physalis )
men vadfan.. möggliga vissa av dom! fyfan vad snuskigt.. jaja mitt godis fram till jul då.. förutom lördagar.. haha!
nu ska jag vila en stund, sen gosa me älskling! puss
möggel.. usch

Kommentarer
Postat av: Korneliusveronica

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2012-06-29 @ 06:44:12
URL: http://korneliusveronica.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0