lite bilder som ja sagt ! :D

hade brottom att springa ut och jobba förrut, därför vart de så snabb förklaring om sminkningen! lovade ju att lägga upp den idag. skulle igentligen göra lila eller rosa sminkning idag också. men vet inte om jag hinner/orkar!
men iallafall, var hos alex farmor och farfar idag o åt massor.. och träffade hans söta kusin ( tror jag det blir ) haha!
sen gick vi hem till mig hämtade reklamen, sen delade vi ut . på bara 1timma o tio min! ;)
nu är jag svin trött.
men lägger iallafall upp lite bilder från helgen & idag!
puss
dagens sminkning!
ser ni hur skelögd jag ser ut ? ;) SEXIGT HAHAHA
alltså, vad ful jag känner mig ibland.. men måste ju bjuda på mig själv! äre inte så ? .. (;

Kommentarer
Postat av: isabelle

tycker du är snygg i alla sminkningar!

2010-11-14 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0