kör osminkat idag iallafall

ja imorgon är man ju igentligen ledig.. men eftersom jag inte gjort matteprovet så har jag det imorgon klockan ett!
så nu ska jag plugga stenhårt och sen krypa ner i en VARM säng med en varm människa.. ( HAHAHA )
nemen alex är alltid varm, så det blir skit bra för min del!
ska verkligen försöka mitt bästa med matten.. har inte pluggat det på år och dagar, så hoppas fan på en g .. haha!
och jag känner mig så jävla dum idag. jag har klarat mig på en nutrilett.. men vadfan, har varit godis sugen i flera dagar. så vi köpte chips cola o geisha ( buhu.. ) och plus att alex är både dum och snäll, och köper ett cigg paket till mig .. :( de går inte bra känner jag! menmen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0