kass morgon, verkligen!

blir att vara hemma idag, tror jag börjar bli riktigt sjuk..
& jag som var taggad på att sköta skolan.
gick upp sex och sminkade mig. men hade huvud&magvärk så gick hem skulle ta tablett & dricka kaffe.
och vill inte gå in på detaljer, men kan säga att jag mådde väldigt illa&nu är jag helt skakis i mina ben
så blir att vara hemma idag, fan också.. prov i veckan så nu ska jag fanimig plugga som en.. ja!
får så jäkla dåligt samvete över min skolgång nu alltså.
fyfan, åh jag HATAR såfort, jag lovar såfort jag har skola . blir alltid illamående, eller bara sjuk.
förstår inte hur ? jag gör ingenting? jag tar det lugnt hela dagarna!
men jaja nu ska jag vila & se om jag kommer att må bättre!
skriver sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0