har tråkigt, så fyller i en frågelista från bdb :D

den senaste du kramade: alex
den senaste du pussade:alex
i sommar: så ska jag bli brun
sist jag verkligen grät var: idag
jag kan: inte hålla i pengar
jag kan inte: slicka på min näsa eller armbåge
när jag vill tänka går jag: och lägger mig för mig själv eller är ute ensam
min mobiltelefon är: sönder men jag älskar den ändå <3 hihi
när jag vaknar på morgonen: vill jag mysa!
innan jag går och lägger mej: måste jag ha en godnatt puss, hihi
just nu tänker jag på: fel i livet
bebisar är: underbara
idag har jag: varit med min bebis
ikväll ska jag: sova med alex
imorgon kommer jag: åka till brickebacken & sova hos alex mamma 
jag vill verkligen: röka
när hade jag sex senast: igår
den här veckan har jag: varit modig! hihi! (a)
jag är: KÄR!
jag var: blond en gång i tiden
jag vill:gå ner tre kilo
jag vill inte:gå upp i vikt
jag vill:köpa ringarna NUNUNU
jag saknar: elise therese&carro
jag: tittar på scrubs.. dom är bögar just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0