här kommer lite svar! :D

julia:Hej jag har nåra fråger till dej
1. är du verkligen kär i din kille? ja det är jag!
2. hur lärde du dej sminka dej så fint? vet inte .. :o
3. Vad vill du jobba med när du blir vuxen? makeup artist.
4. vilken stad bor du i ? jag bor i örebro.
5. varför började du blogga? det verkade roligt och hade mycket bilder att lägga upp ifrån helger förrut
6. har du någon du kallar bästa-vän?ja!
7. Har du bra betyg? I vad isånnafall? nej, det har jag inte!
8. Tycker du kissie är snygg?nej..

patric:
när ska du och din kille förlovas?julafton :)

ellen:
hur gammal är du på riktigt? på riktigt?.. haha jag har väl inte  sagt något annat än 16? :p

amira:
Hur gör du för att vara så söööt? Kram! =) haha det vet jag inte! men tack! :D

william:
är svart din riktiga hårfärg?nej, är igentligen naturligt blond. :)

amira:
soeti vart har du köpt dina örhängen?om det var dom du kommenterade på bilden, peaceörhängerna? så är dom köpta på ur&penn! :)

emil:
är du oskuld?nej det är jag inte :)



Kommentarer
Postat av: madelene

hej jag heter madelene kan vi chatta på msn?

frågor jag vill fråga

1. vad har du för mobil?

2. hur många nummer har du i den?

3. ska du och din kille värkligen förlova er?

4. din favorit låt?

5. favorit serie?

6 favorit bloggare?

7. favorit kläder?

8. favorit skor?



Kram!

2010-11-22 @ 19:30:26
URL: http://madddi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0