happy girl jajajajajajjajaa

hehehehehejjjjjj, är på jätte bra humör!
har haft en superbra det med mamma idag på stan!
bara gått runt o kollat.. o hittat jätte fina ringar som vi köper i december! :*
fick med mig BEHÖVLIGA saker! vantar, mössa och nutrilett pack!
happy happy, så duktig jag varit idag alltså! knappt rökt ( inte som vanligt alltså ) ätit två nutrilett kakor? vettifan vad de heter, och physalis! men ikv förstör jag det med mamsi tack vare julmust och bulle.. hehe!
jag är så jävla glad, jag är bara så sjukt glad. skött skolan idag, gjort två prov. ansträngt mig på lektioner'tufft va?!
och så har ja ju bara december att längta efter nu då .. yey, ajustja. träffade en saknad tjej på gina tricot idag! vid namn deena alkhiat fick prata lite fort bara, för ja gick ju me mamma. sen dum som jag är.. hade smink ute i de äckliga snö ovädret, vad händer? jo mamma kallar mig PANDA på bussen. o sa att halloween är över. HAHAHA.
och jag kan lova att jag skämde ut mig på ica .. skulle ha physalis , men kan knappt uttala det. uttalar det som könssjukdomen SYFILIS........
jag- mamma jag vill ha syfilis
mamma- haha amanda de är en könssjukdom
HAHAHA ja skrattade fan åt mig själv.. men jaja! nu ska jag inte tjata mera :) puss
såhär fin är jag just nu.. fast har till&med tagit bort under ögonen, lovar det var två blåtiror för mascaran+snön.. haha!

Kommentarer
Postat av: Deena

Kul och träffa dig gumman! <3

2010-11-09 @ 19:44:30
URL: http://deenaalkhiat.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya tävlingen :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/tisdag-dagens-blogg-1.html

2010-11-10 @ 02:25:00
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0