hahahaha?

anonym:fast det är ju inte sant. Ni hade ett längre uppehåll än 2 månader! Varför ljuger du för?
svar:Jo, det är sant. hur kan du veta när han och jag vart tsm igen? ska jag förklara eller?
alex och jag gjorde slut i september började hålla på tre veckor senare. men sen bråkade vi pga vissa anledningar. i december tog han kontakt med mig igen och vi träffades men vi var inte tsm. och i januari vart det mer seriöst, sen gjorde han slut med sin dåvarade tjej. sen vart vi inte tsm ''öppet'' förens 7 maj.
innan det höll vi det tyst. är de något mer du vill, så kan du skriva på fb eller ngt. tror inte mina läsare vill veta så mycket om mitt förhållande. för jag har inte msn, så kan inte skriva där. så kolla Amanda lantz på fb.
bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0