fyheeeeeelvete

nej nu blir jag TOKIG!
har gått upp i vikt. ett jävla kilo för mycket.
fyfan alltså. nu ska jag byta liv totalt
byta ut ingen frukost mot knäckemacka med vitaminer.
byta ut mat mot kaffe latte shake ( SOM SMAKAR HELVETE)
och byta ut kvällsmat mot kaffe latte shake
byta ut godis mot vatten & grönsaker
& snart kommer mitt nya kosttillskott hem!!! :D:D:D:DD:D:D:D:D
och nu ska jag äta min luuunch, med vitamin vatten. ciaaaao
jävlar om inte vågen står som jag vill innan jullovet..
då kommer jag spy usch.
och föressten för att jag gått upp i vikt, ni tror inte mina bröst växt?
nu har jag fått mer fucking rygg&nack verk.
ååååååååååååååååååååÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0