fuldag idag, tjalalalalåååå

haha ojsan.. har inte skrivit sen i förrigår! inte likt mig.. :o
men iallaafall, igår gjorde jag ingenitng. tog de lugnt som vanligt, har blivit så slö o trött!
och idag, gick jag upp fem i elva, gick hem o sminkade mig lite
sen tolv kom morfar o hämtade oss. vi skulle fira han, 69 år! grattis.
åt massor, sen vid fyra åkte vi hem.. till örebro från östansjö. hahaha och jag var i hallsberg idag för första gången ! :o usch va litet det är.. jaja, nu ska ja slänga upp två bilder på mig idag som ja gör dagligen för ja tkr sälv de är roligare att läsa bloggar med bilder än utan!
men jag har en riktig jävla fuldag idag, men shitthesame! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0