fortsätt fråga :)

har fått två frågor hittills, haha en lite oseriös men ;) kan iallfall svara!:D
FORTSÄTT FRÅGA FÖRFAN :D:D

Elise: Varför är jag världens bästa? Och varför älskar du mig så mycket? Och varför är jag så jävla snygg? Och varför är jag så jävla bäst? Och varför är jag så jävla snygg? Vänta... Det har jag redan frågat, skitsamma. :D
Svar; elise, du är världens bästa för att.. du går efter mig ;) och jag älskar dig så mycket just för att du är så bra! och du är snygg för ..hmm, du bara är född sån! <3

Anonym: hur träffades du och din pojkvän? :)

Svar; Haha! ja.. alltså, nu låter jag jätte dum oså.. men ska vara ärlig. Olivia holmberg & alex(min pojkvän) hade pratat ett tag vad ska man säga dom var på ''G'' haha ;b sen skrev han till henne på msn medans jag satt, och han ville ha en puss då skrev jag från henne som om jag var hon och sa '' ah kom till alnängsbadet klockan 6 så får du en puss '' men då såg hon det och senare skrev till han '' det var amanda '' sen ville han ha min msn, sa att jag var fin och vi började småragga.. haha, gulligt tycker jag nu! sen bad han mig komma hem till han, och jag var så blyg, och det var ju busstid på ca 20 minuter, så hade magverk hela vägen till han, sen när jag träffade han så ångrade jag mig inte en sekund kan jag säga! :) hela historien om hur vi träffades! ;)
gammal bild från 2009




Kommentarer
Postat av: TOOVE' <3

Berätta lite om dig själv! Jag läser inte din blogg, lite vem du är och vad din vardag är :)

2010-11-11 @ 00:43:18
URL: http://toveap.blogg.se/
Postat av: TOOVE' <3

Hur länge har du och din kille varit tillsammas?



Har du någon gång varit i Sthlm? :)

2010-11-11 @ 01:09:26
URL: http://toveap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0