amandalantz, HAR TRÅÅÅÅÅKIGT

Lista 1) Mat?

Vad äter jag mest? just nu,physalis
Vad dricker jag helst på morgonen? kaffe
Favorit kaka? ballerina
Donken eller pizza? donken
Har jag någongång ätit tills jag spyr? ne..
Ätit ostron någon gång? nej
Cola eller Julmust?cola! men julmust är gott.. SÄLLAN!

#2! Ute?

Tunnelbana eller taxi? Vilket åker jag mest?aldrig tunnelbana, men taxi har hänt

Ut och äta eller gå på fest..? fest

Favorit drink? /Dricka? vin

#3! Intimt..? Förhållande..?

Är jag kär just nu? Ja de är jag!
Har jag pojkvän? Ja 
När blev ni tillsammans? 15juli 08 första gången, sen har de ju tagit slut under två små stunder.
Har ni haft sex?ja.
Hur ofta? haha, de är väl ointressant?:o
När hade ni sex för första gången? 15 augusti 08

4! Övrigt..?

Diamanter eller pärlor?
Diamanter Senaste filmen jag såg på bio? a-team Kan jag sjunga? haha nej! Favorit-TV- program? sweet sixsteen, cougar town, desperet housewife, o såna program.. Favoritchips?sourcream onion? haha

Favoritbil? vetinte, haha
Vilka är mina favoritkläder? jeanstights stort linne+ skärp o urringat.
Är du en morronmänniska eller nattuggla? nattuggla
Hur många tatueringar har du? noll




Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Nu har jag en exklusiv tävling i bloggen, du får själv välja vilket pris du vill vinna! Kom in å kolla in tävlingen du också!

2010-11-07 @ 14:53:27
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0