tisdag22:49

vaknade i morse av att hundarna skällde som fan.. när jag går upp ser jag att dom bitit sönder mina bandskor.. och igår bet dom ju sönder mina korkskor???? blir så arg! så senare i veckan blire förmodligen att köpa nya.
sen kom pernilla hem, och sa att jag fick fem min på mig, sen åker vi.
sminakde mig lite fort, sen drog till brickebacken och hämtade älskling. sen drog vi till södra mc och åt, me pappa också. sen till mberg. och köpte masa grejer som jag behöver! sen till stadium vid ikea och alex köpte solglasögon också. sen tog vi bussen till hans mammas jobb. sen storhandla på willys,sen hem till han o bada.
sen fick ja springa till bussen. jaja mys dag iaf!

skorna hundjävlarna bet sönder....


grejer som ja köpte idag ;










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0