tråkigt!

jag har insett att min senaste puss/kyss: var med världens bästa
jag har insett att: jag är hungrig
jag har lärt mig: av mina misstag
jag lyssnar på: en surrande dator
jag pratar: inte just nu
jag tycker om:  alexander
jag avskyr när folk: beter sig idiotiskt
min bästa vän är: tilda
min första bästavän heter: sara & juno tror jag
kärlek är: bäst
bästa tiden i mitt liv var: 15juni08 till 4september 09&nu me alex
om jag fick en sak i hela världen: skulle ja vara skit glad
när jag borstar tänderna: andvänder ja en rosa tandborste
när jag lagar mat: är jag duktig
jag tänder på: en cigg
jag är rädd för: kryp....
den värsta känslan är: sårad
den bästa känslan är: att vara kär&glad
jag är bäst på: att vara för ärlig..
jag är sämst på: att hålla pengar
om jag var ett djur skulle jag vara: en söt kisse
jag kommer alltid att vara: kortare än andra
det finaste som finns är: alexander eriksson<3
det senaste hånglet: alex
det senaste ligget: min pojkvän?
den senaste du kramade: alex
i sommar: ska jag bli brun
sist jag verkligen grät var: häromdagen
jag kan: sjunga jätte fint vad jag hört, hahaha IRONI
jag kan inte: slicka på min näsa
när jag vill tänka går jag: ut&röker
min mobiltelefon är: bara min
när jag vaknar på morgonen: vill jag bara somna om
innan jag går och lägger mej: är jag oftast trött
just nu tänker jag på: mamma
bebisar är: ngt jag vill ha ;o
idag har jag: myst
ikväll ska jag: vara hemma
imorgon kommer jag: vara åt helvete på klassresa:D
jag vill verkligen: ha chips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0