torsdag11:16

sitter i skolan nu och klockan är bara kvart över elva, börjar inte förens tio över ett igen..var på mc
me elve förrut, åt happymeal ;o hihi hungriga vadfan.. & tre clemetiner innan de me carro
& måste bara säga att det går förjävla bra med min rökning!!!!!!:D rökte bara fyra cigg igår, och idag bara två!
ska inte röka mer, ska sluta tills 25e för då ska jag handla nya saker ;o kläder&parfym och hårfärg fan vad skönt.
jaja, nu ska jag göra ngt annat än att sitta vid datorn, puss!
&justja fick kamera i förrigår, ska fixa min dator hemma så jag kan lägga upp alla söta bilder
så pussspuss

vi fick ju några bilder iallfall..  lite flumm men det funkar! (y'bild från januari, hihi sötbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0