torsdag00:00

ja kan inte sova, vill verkligen inte sova
finns inget vatten, är törstg vill inte ha sagt eller dricka vill ha vatten'!!!!!! ja är kissnödig, jag vill verkligen duscha, vill känna mig fräsh jag kmr fan att bli riktigt förbannad snart!
jaja och har så mkt tankar om livet just nu!? de dödar mig, jag är röksugen men balkongen är en halv meter bort o de regnar ute. vill inte ut .. men måste!
och jag måste bara  säga att jag älskar alexander eriksson, mest av allt på denna jord. så jävla underbar, jag är så kär. snart är det en månad.. men igentligen två år, men om man räknar bort månaderna det vart slut är det 20 månader.. men jaja börjar om på nytt. men älskar han som om jag kännt han i flera år, mkt längre än bara två år fan vad fort tiden gått.. jaja jag är sjuuukt kär.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0