tisdag14:08

sitter i alex kök just nu, var nyss uppe i centrum och köpte margarin.men vart ett jävla helvete när jag kom ut ut
konsum, zita står och skäller, för ngn hund höll på. när jag skulle förbi dom reste hon sig och grejer, glad att hon inte är som min förra hund, går inte ens att hålla i! ;o haha
håller på med kladdkaka nu, bakar idag igen.. vadfan, jag är ju röksugen! ;p
nu ska jag titta på freddy vs jason som jag nyss laddade ner, och vänta på att kladdkakan ska bli klar!
haha och älskling hjälpte till lite .. stog till och med isånt här förkläde, de får ni se bild på imorrn! ;) hahaha jättesött.
jaja puss

bild från nyår, helt klockren fan! ;*ÄLSKAR BILDEN! hahaha tilda i snön.. utanför min pappas bil, hahahahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0