söndag15:15

igår kväll skulle jag åka till brickebacken så stog på usö och väntade på bussen..
från långt håll trodde jag det stog 3brickebacken.. men när jag sitter på bussen svänger den åt ett annat håll,
och jag märker att det är 1universitetet.. fyfan vad arg jag vart! så gick av universitetet och skyndade till 3ans
busshållplats, och den kom inom en minut, jävla tur jag hade! :)
sen upp till centrum, köpa cigg, sen hem till älskling och bada och mysa. sen mötte jag tilda vid poolen.
gick till konsum, köpte kattmat och saft. gick hem till tilda, åt bulle och drack saft. tittade på existenz och hittade
en jätte snygg kille hahahaha största tuttarna upp&ner ju. runt elva gick jag hem till alex igen, och tittade på tv. och somnade redan runt ett. gick upp elva idag, och åkte till mberg me hans mamma. sen när vi kom hem igen
slingade jag hennes hår.. hoppas det vart bra.. haha, snart ska vi äta. sen får vi se vad som händer, sova hemma ikväll iallafall vet jag.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0