onsdag14:17

åkte hem elva fixade pengar gick ner till bussen, då kom pappa förbi me taxin och skjutsade mig till älskling.
ikv ska ja hem till pappa och prata och träffa min lillebror kewin! :o
nyss skakade hela golvet och ja vart jätte rädd.. säkert jordbävning. men jag är som jag är ju.
haha, senare ikv kanske det blir festa, NYKTERT!
fårse vad jag hinner. ska sova hos älskling, mysigt!
nu ska jag ladda ner någon bra film och sluta deppa.. hahah.
jaja skriver senare puss!

lite bilder från veckan





älskling ''bakade'' igår.. han stekte margarin iaf.. haha





ingen ny bild, men ikväll ska jag ut och festa me den här tjejen! om vi hittar ngt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0