måndag21:48

försov mig till nio i morse, men kom iallafall i tid (:
fick rummet klart igår, och fick tillbaka min plasma tv på 42tum.. MMMM va najs!:D
sen varte skolan idag iaf, sen hem till alex, för underbar är du älskling<3
sen till skolan, sen stan me tilda, sen hem, sen till knuffen me elve stan sen träffa ja pernilla o pappa
köpte tre par nya skor, ett par trosor, en nagelpenna, och fick en marlin manroe tavla, och en ram .
känns bra me nya saker! ;o
nu ska jag titta på the decent två(STAVNING?)
imorrn ska jag hem till älskling, myyyyys!
jaja puss
hm 59:50:-


scorett 399:-

fick den, så vet inte pris

hm 99:- tror jag dom kosta?

hm 99:-

hm 30:-

fick den så vet inte prissötbild ;*
 lägger också upp bilder på rummet, fast de är inte helt klart än (:& ja data skärmen är feeeeeeet, ska få ny snart :D


men de ända felet är att min säng är 20cm mindre än förra.. men jaja :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0