lördag00:33

idag har jag varit hos pappa, bara tagit det lugnt. efter det åkte ja hem till alex, men han eller hans mamma var inte hemma.. så tittade på film för mig själv och min clementin,hihi
sen kom han hem runt tio. mysigt nudå
 menmeeeen.. huvudvärk,magvärk och bara surig av mig
badade me älskling för en stund sen. efter satte jag mig och tittade klart på a walk to remember sjukt bra film!
jaja nu lät jag han faktiskt spela, fast han inte skulle ikväll! men måste ju skriva lite på bloggen .. hihi!

pusspuss
 lite försöta bilder kmr upp nu då.. 'se glada ut, lägger ju förfan knappt upp känns de som :o

haha tkr han är riktigt jävla söt utan wax! ;b

ignorera min gigantiska höft! ;o
ska köra som alla andra bloggare' DAGENS OUTFIT! :Dhihi inte så mkt men..
linne'JC
tights'ellos eller halens
armband'kappahl

&min mobil har tappat locket, ja.. haha vart busigt igår me alex, jaga(?) och jag hade mobilen i bhn så den flög i backen och varenda del flög bort.. hittade allt förutom luckan men fick ny idag. LYCKATTJEJEN
busbild, fettsöt då! ;o haha.....

så har jag legat hela veckan och sätt ut..

 


Kommentarer
Postat av: Jonas

väx upp för fan ! sluta vara f14 för fan det är ju pinsamt

2010-05-16 @ 03:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0