fredag17:17

vill göra ngt me mitt hår.. men vet inte vad!förslag?
taison
puff
ngra bilder från när jag var liten, fan vad ja saknar allt..




hahahaha......







1. Är du singel? nej
2. Är du lycklig? min min pojkvän&mina vänner, ja. annars inte.
3. Är du uttråkad? jaa, annars skulle ja inte skriva det här
4. Är du ledsen? mm
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej, men fan va skönt att vara!
8. Är du en cooling? klart jag är ?
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ne

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Ja
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne?aa
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Kanskede hahah
7. Är du kär? Ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? Såklart

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? kattunge, eller en jävligt lydig hund.. hahaha
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? ''romantisk hemma kväll'' eller ''vild utekväll'' ngn gång ibland..
8. Pengar eller lycka? Lycka !
9. Dag eller natt? Både och
10. MSN eller mobil? mobil!

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja
2. Brutit ett ben?ja
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump?  ne ):
5. Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr
6. Ätit en hel tårta? nej men varit två pers på en .. TILDA! ;o
7. Gjort bort dig offentligt? ja, fyfan !
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja, men nu har jag han igen ((:
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja, när min kanin dog när jag var 7 typ ): haha..
10. Velat försvinna? mm

skit
Vad såg du på tv sist? nu, reklam
Vems blogg läste du sist? paow.se
Vad åt du sist? chips :$
Vem pratade du med sist? min baaaby
Vem ringde du sist? alex ;*
Vem messade du sist? tildaaaronsson ;*
Vad läste du sist "bok"?  Va?;s
Vem pussade du sist? alex
Vem kramde du sist? alex
Vem bjöd du sist på något? alex
Vad köpte du sist? godis, cigg och chipsp dipp o cola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0