måndag21:10

vaknade runt tio, hundarna sprang runt och skällde.
trodde det räckte med en sen nattpromenad för att jag skulle få sova ut?!
men nejnej..
så fick springa upp, så fick alex gå ut. han skulle ju träffa nora idag. så var hemma själv, med hundarna
såg äntligen midsommar. bra film (=
sen gick vi och hämtade kewin, när vi kom hem varte mys och spela mariocart
och efter det lagade jag mat, duktigt som jag är.
sen ut me vovvarna, och spela igen.. hihi blivit helt jävla beroende av dedär wii spelet..
haha, nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig frässssch.
ikväll blire väl spel&mys.
PUSSPUSSPUSSPUSSPOSS

Kommentarer
Postat av: Jakublinnea

Lovely site keep it i will be back that you.

2012-06-04 @ 12:20:56
URL: http://jakublinnea.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0