torsdag11:03

ssom jag sa igår kommer jag knappt skriva något i bloggen på en vecka.
men passar på o skriva nu, kewin är på dagis milla jobbar och alex spelar.
sitter för mig själv en liten stund. är redan slut efter EN dag?!
menmen, fick gå upp innan nio idag, men alex kom inte upp ur sängen så jag fick gå ut med BÅDA hundarna själv ..
jag trodde jag skulle dö, så det blev en vääääääääldigt kort promenad. ut på gården fram och tilbaka på deras kissgräsmatta.. haha sen upp ge dom mat, sen springa ut  igen, fast du följde alex med ut.
och just nu är jag förjävla röksugen, har bara tagit en morgon cigg idag, och inte rökt ngt mer faktsikt. goodgood?:D
och åt frukost nu, jag är fan duktig eftersom jag aldrig gört annars! men nu ska jag röka, sen städa.
sen får jag se vadfan som händer.. hämtar kewin vid sex tiden iallafall på dagis.
jaajaa poss'alex.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0