tisdag20:46

kom precis hem, när jag går in i vardagsrummet och äntligen hittar min telia mobil i vardagsrummet
ser jag att den är dyngsur.. fyfan vad arg jag blev! skulle kolla om pappa eller pernilla hade smsat eller ringt
eftersom tt dom är i turkiet.. men nej nej, mina hundar har lekt me den och ett vatten glas, öppnar
luckan som batteriet ligger i.. LAGOM VATTEN SKADAD?!?!?! knall röd var lilla ''vita'' biten .. den som ska bli rosa röd om den är vatten skadad? den går inte att starta eller någonting. andra eller tredje mobilen jag lyckas få vatten skadad? men den här gången var de inte mitt fel.. fyfan!! uschsch.
och så hade puff den ena hunden fått av sig sin munkorg under tiden vi var borta och bitit
sönder  en kvast och stökat och bitit sönder alicias cykel?! hon kommer ju bli jätte ledsen..
hon lärde sig cykla två dagar innan hon åkte till turkiet? och när hon kmr hen är den sönder..
stackars flicka.. jaja nu är jag lagom sur.

jaja äta hemma hos alex pappa och tare lugnt,mysigt!
nu ska jag sätta mig i soffan med alex & milla och titta på tv med min brejk..mums.
sen storstäda i hela lägenheten för imorrn kommer dom hem och då ska jag träffa elvedina
och på torsdag elise. MYSIGT va?
hihi jaja puss!
saknar min skitunge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0