söndag12:00

i fredags sov alex här, för att vi skulle vara hund&barnvakt från lördag morgon till natt.
milla kom hit också och hjälpte till, riktigt mysig dag. även fast jag stor städade?:o fick något ryck..ja,haha.
sen onsdag till onsdag ska vi vara hund&barnvakt åt kewin.
så ikväll, imorgon och tisdag ska jag bara tare lugnt.
men tisdag kväll kommer alex för att dom åker ju onsdag dag, och vi ska fira två år hos mig med mys.
känner att jag inte får tid att vara ute något första veckorna på lovet, hundarna och kewin haha, men de är mysigt! jaja nu ska jag sätta mig vid alex
puss
igår när vi gick till ica och handla, tvinga alicia hålla bajspåsen.. hahasötnosar

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åhååå,lisa är min favoriiit<3

2010-06-16 @ 12:16:37
URL: http://byolivia.blogg.se/
Postat av: ehhh

är det inte lite väl att ligga naken i badet med ett barn?...

2010-06-17 @ 11:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0