måndag11:36

tittade på´eden lake igår kväll, riktigt bra film måste jag säga!:o
och vaknade imorse av värsta mardrömmen.... :( vill inte gå in på vad :O blir bara ledsen..
haha så sju var jag uppe, och tittade på inside. sjukt bra film, men helt psykad?! :o
fick nya kläderna hem igår också, två linnen.
nu måste jag skynda in i duschen, ska vara klar med ALLT klockan fyra.
då väntar limon (a) hihi! min pappa är ju chaffuör så de är ju bra, då blir de inte alltför stressigt!
jaja ikväll kommer min älskling, EN MÅNAD IDAG, wihoo vad långt.. två år snart så. jaja pusspuss

ser ju förfan varenda form på kroppen.. menar inte brösten nu, utan höfterna o min putmage.. haha jaja de får väl vara gulligt
bästa filmen


Kommentarer
Postat av: elin

den första bilden.

seriöst man ser hela dina tuttar på alla bilder.

skaffa bara större bh, det ser inte fräsht ut.vill bara att alla dina kompisar ska sluta klaga på dina tuttar, det ser ut som dom hänger ner till magen:O

<3<3

gumman du och ja förra året.

ps, vill bara ditt bästa det vet du

2010-06-12 @ 00:43:58
Postat av: Anonym

mrnade första bilden från bal bilderna<3

2010-06-12 @ 00:45:12
Postat av: Anonym

balen?:o

hade ingen bh, för fick inte på mig bh i klänningen, den var för liten i bröstne då :o <3

2010-06-13 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0