lördag23:27


sitter hos alex och lyssnar på jeremiah - birthday sex
& tittar runt på bloggar& bdb.. mysigt.
för han tittar på någon krigsfilm(?!)ngt som jag hatar.... har tyckt ett fåtal är bra. men fyfan inte alls ofta.
så fick lägga mig med andra datorn i knät och lyssna på bra musik!hihi
vaknade runt elva, kewin var ju uppe så alex mamma kom in me han ett par gånger innan vi gick upp.
sen gick vi upp, satt ute på altanen jag alex hans mamma och kewin men de var ju fint väder så vi åkte ruschekana och gungade kewin hihi(:
sen gick vi till lilla poolen i brickebacken för att bada kewin lite.. han gillade de! men jag orkade inte så länge, för
att det var ju så många andra ungar i poolen som skulle springa förbi mig så det skvätte och jag hade shoorts på mig, med mobilen i fickan så gick upp efter typ tio min? vi skulle igentligen till säbylund, men för blåsigt imorse tyckte vi.. så vi satt ute hela dagen, sen åkte vi till lunby, till alex mormor och morfar. väldigt mysigt.
spelade fotboll och solade och bara tog det lugnt. ALDRIG har jag skrattat så mycket åt en unge som jag gjorde idag! :o dom har en lång buske i trädgården, med ett hål i .. alex och hans bror spelade fotboll bakom det. så kewin skulle krypa igenom, men alex skrämde kewin så mycket att han hoppade till och såg helt förskräckt ut hur länge som helst. sen åkte vi hem med tjugo över nio bussen. väldigt mysig dag måste jag säga. imorgon ska vi städa alex rum, fixa trädgårn tror jag.. men ja städar nog  bara rummet så tar han ute. hihi.
jaja MÅNDAG ÄR DET BAL!!! taggad tjej lr ? ... haha och på kvällen ska jag åka hem till alex, en månads dag (a) inte så mkt att ''fira'' så vi ska bara ta det lugnt, och fira tvåårsdagen snart istället, fast det är minus tre månader.. men skitsamma.
jaja nu ska jag hitta på något! pusspuss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0