kass dag!? :o

vaknade vid två, jävligt skönt att få sova ut förengångsskull!
fixade mig, vart hur taggad som helst på att dra ut å grilla med tjejerna..
men allt krashade tack vare...? snutfitter&skitungar
har inte varit såhär arg på länge
efter allt som hände drog jag till alex för att berätta..sen drog jag till baron skulle träffa elve lite fort o de sabbade ännu mer tack vare .... ? en tjej..
sen skulle jag till elise, sen träffa therese o grilla me tjejer.
men de sket sig. ÅÅÅH VAD JAG ÄR ARG O LEDSEN PÅ ALLT!
orkar fan inte
jaja
ikväll blire väl bara tare lugnt -.-'
ORKAR INTE!
imorrn ska jag iallafall till alexander, de gör mig iallafall glad att jag har han o tjejerna.
på torsdag ska jag träffa elvedina och carro för sista gången på ett jävla tag! :(
sen hela helgen vara hos alex. skönt?! aaaaaahdu.
jaja puss

Kommentarer
Postat av: Robert

Lite väl snygg kanske :o i like ;)

2010-07-04 @ 15:31:30
Postat av: Erlandbettina

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2012-05-11 @ 08:10:25
URL: http://erlandbettina.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0