fredag23:06

skolan idag, sen hem till alex. hämta han, sen hem till pappa, gå ut med hundarna och äta.
sen hem till älskling, och vara barnvakt åt kewin hela helgen med alex mamma också! fan vad mysigt
så go unge så det är sjukt. men saknar min syster också, sominihelvete!!!! :(
sist jag träffade alicia gav jag henne ett armband, dagen efter fick jag höra av fröknarna att hon vägrade sova utan det.. lite gulligt faktiskt.
men iallafall, imorrn blir det ut å gå med kewin på morgonen till poolen i bb bada han lite om han vill de?
sen åka å bada i säbylund med alex. tar moppen, fyfan vad skönt det är när det är så varmt..
nackdelen med att de är så mycket sol är ju att jag har fått FULASTE randen från axeln ner till bröstet av min väska. en vit rand.. haha men imorrn ska ja sola i bikini, blir bättre då hoppas jag.. och herregud. blir ledsen, har ett sugmärke stort sominihelvete på min hals, hoppas fan det går bort till balen.. vill inte att det ska vara med på bilder! :o .. när jag lagt upp alla bilder från idag så ska jag hoppa in i badet med alex, med ljus. mysigt ;$ <3
jaja sen blire sova i tid.. kewin vaknar ju runt nio, då lär ju jag få gå upp.
aja pusspuss






det är inte ofta han ler så mkt på bild! men jag sa åt han att le som kewin , hihi gullig bild iaf!
är han inte charmig?! :o





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0