måndag22:19

vaknade av ett samtal av min söta pojkvän kvart över ett imorse
och han bad mig komma förbi en stund, vilket jag gjorde jag hade ju ingenting planerat idag.
var där i ett par timmar sen kom emil förbi en stund, när han var med kollade vi existens
och gissa vad som händer?.. datorn börjar pipa, och krashar! :o stackars bebis..
typ då drog emil, o ja försökte få alex att vi skulle åka till säbylund, men nejnej? ''orkar inte''
sen vid sju tiden, sa hans bror att dom får skjuts me bil till kalket, då skulle han me.
haha jaja då drog jag hem, och var ute o gick för mig själv.
måste ju få tänka någon gång? de går inte när ngn är med :o hehe..
och fick present(er) idag av pilla för att jag snart fyller år.
får lite smått hit och dit, ist för allt då. men de funkar lika bra, har ju fått kamera tv massor av kläder o parfym de är ju najs! nu ska jag bara slöa hela kvällen. och imorrn ska jag gå upp tidigt! vid elva tiden ska jag till alex för att vi ska bada så lär väl gå upp vid nio för att duscha,gå ut me hundarna, och vara vaken en stund. haha.
menmen, så har min dag varit, puss!

stort linne från hm i ljusrosa
gråa mjuisshorts från hm med rosa tryck
ngn grön färg mjuisshorts från hm

och ett linne som var förstort vid magen, och för litet i brösten.. jätte kul verkligen, funderar på att seriöst göra en bröstförminskning när jag blir äldre, om dom blir större, så jävla svårt att hitta klänningar/tröjor med tajtareöverdel som här, det är förfan strl 40!blir att lämna tillbaka då..
bullar ut, och trycks in hur roligt är det?
och här, där jag håller fingret slutar min bh.. fan, jag älskade tröjan tills den inte passade ....


men en sak är jag glad över! det går uppåt i statisiken! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

bristningar och celluliter vid sexton års ålder... smal tjej :) naaaat

2010-07-18 @ 12:32:13
Postat av: amanda lantz rahlén

celluliter har jag inga

bristningar, jadu ja har gått ner i vikt så dom har nästan försvunnit, de tar tid att dom går bort idiot :s

2010-07-18 @ 16:19:23
URL: http://amandalantzzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du gått ner??? Har du varit ännu tjockare??? Opps

2010-07-18 @ 19:45:46
Postat av: amanda lantz rahlén'

ja, jag har gått ner.

ja jag har varit tjockare.

vad vill du mer veta? :)

2010-07-18 @ 23:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0