tjugoett fjorton

eftersom alex sov mellan ett och sex.. pga att han inte sov inatt
så passade jag på att se miss march&extreme movie. så jäkla bra filmer haha, visst mycket americanpie sex i det, men så jäkla roliga filmer!
och när han vakna skulle han ha raid, så jag l&milla lagade mat. jättegott vart det!
nu tittar jag på ngn häxfilm på tv med milla. och efter ska jag vara med alex, och imorgon ska vi bada om vädret håller! fan vad skönt, och just nu laddar jag ner 28days later, 28weeks later, the texas chainsaw massacre&yours mine and ours. så har lite att titta på då alex ska spela.. får se när det blir, men inte ikväll iallafall!
nu måste jag kissa sen titta på filmen
pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0