söndag19:59

åkte ifrån älskling vid sex, halv sju tiden
för milla sa att det skulle  bli regn snart. mycket sant! :o
när jag körde blåste det som iiiinihelvete så kunde bara köra i 40 för att kändes som jag skulle ramla av
om det skulle gå fortare, aldrig varit så rädd att köra moppe! :o haha..
sen när jag kom in till stan, lagom vid comventum där de är trafik ljus, när ja stannade började det regna.
bara sådär, mycket också
de tar aldrig så lång tid från bb till väster som det gjorde idag..!
och när jag kom hem hade dom bytt rum, till mitt gamla! med ljuslila väggar med småsmåsmåsmå lila fyrkanter.
haha sjukt fint vart det! har tagit kort, ska lägga upp snart.
men nu ska jag ut och röka.
funderar på att ge sluta röka en chans till..
orkar inte lägga pengar på det, visst det finns inget bättre att sitta och röka ohch prata när man är ute, det finns inget bättre att ta en cigg när man är arg, det finns ingenting bättre än morgon cigg..
menmen, måste fan sluta orkar inte lägga sjukt mycket pengar på det som jag gör.
så skriver mer sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0