söndag14:13

vaknade vid tolv tiden och trodde jag seriöst skulle dö, så sjukt jävla varmt!
plus att jag låg så nära alex de bara gick, så de vart ju inte svalare..han säger att jag är varm som fan när jag sover.. haha :o
aja iaf, sen när vi satt ute på morgon cigg kom jimmy förbi så vi fastnade där ute när vi bara skulle ta en cigg
hann dricka 2 koppar kaffe, fyfan vad gott! men kan ju säga att jag är kissnödig som en idiot just nu..
och alex spelar så efter ska vi hoppa in i badet så jag  får känna mig lite fräsch, ska platta mitt hår idag också, o sminka mig lite.. om de går medtanke på värmen. men känner mig så ofräsh och ful ofixad som jag är dagligen.. haha... låter som en fjortis IGEN snackar om smink hela tiden.. men men.
och har märkt att min ''solbränna'' den lilla jag hade, har försvunnit ifrån kroppen förutom armarna.
så är småtaggad på att dra till säbyluund och bara tare lugnt. me han orkar inte.. de är ju nästan för varmt att vara ute, men får nöja mig med badkar och dusch som de ser ut just nu.
åker hem ikväll så får se vad som händer imorgon, jaja
pusspuss!
och jag är helt kär i dom här skorna!! :(

Kommentarer
Postat av: Sanderirene

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 12:42:37
URL: http://sanderirene.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0