söndag13:32

fyfan vad äckligt jävla varmt det var när vi skulle sova inatt!
vi gick och la oss runt halv tre, men somnade inte förens fem.. vilket helvete det var.
vred och vände fram och tillbaka åt alla håll o kanter för att det  skulle bli svalt.
usch vad jobbigt! och väcktes vid tolv tiden då milla kom in. innan jag frågade vad klockan var trodde jag
den var runt fyra.. tänkte bara fuck sovit bort hela dagen :o men tur att den inte var så mycket då
så nu har ja tagit min morgoncigg.. ätit en halv munk o ska snart dricka kaffe och titta på topmodel,mysigt va?
sen ååker jag hem vid nio tiden ikväll. och hade tänk att bara ha en myskväll för mig själv..
bada, ligga i sängen och titta på tv och rita. gud så skönt ändå.
men kommer sakna att sova brevid min bebis :(
ajustja! han slog mig inatt?! på magen.. jag sov, han också, sen kände ja ett jävla starkt slag i magen som jag vaknade av. jag ba förfan alicia(?!).. drömde väl om min syster var ju ett tag sen jag träffade henne :(gosipluttan.. sen sa jag ALEX! haha.. efter de fick jag slag i bröstet, men nu nekar han allt, snacka om att han måste drömt om att slåss?;o
hihi ja ja, nu vet ni allt om min natt och min kommande kväll (:
& jag ska bli bättre på att lägga upp bilder.. men har ingen överladdningssladd här
jaja puss! ;*
ja det var ju vi som hade roligast..  står inne i ett kök och tar kort!  hahahagammal bild, som ni ser.. 23e januari ;)

Kommentarer
Postat av: Deena

HAHAHAH röker jag inomhus??? OJ HAJ NYKTER CHEY DÄR, fan vad cool jag är! RÖKER INOMHUS HOS KINESER HAHAHAH <3

2010-07-04 @ 14:50:30
URL: http://deenaalkhiat.blogg.se/
Postat av: amandalantzrahlén'

hahaha de är ju så deena ;)

ingen av oss var väl nyktra.

eller jag tror fan ja var nykter på den bilden :o <3

2010-07-04 @ 15:18:39
URL: http://amandalantzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0