söndag02:14

kom hem nångång innan tio.
åt min kvällsmat kycklig och potatissallad.. men usch va ont ja fick i magen.. åt för fort och har knappt ätit idag.
glupsk va? haha :D
o åt nyss några jorgubbar mums, fan nu börjar jag bli som deena igen, skriver om vadja äter..
men vadfan de är det jaag hunnit gjort och sega framför datorn i TIMMAR!
inte orkat så mycket mer, så ska lägga mig i sängen nu framför tvn o kolla om de finns ngt.
ska upp vid tio tiden imorgon och duscha sen hämta elise plutten och sen dra till alnängsbadet..
har fan bestämt mig att bli brun nu! orkar ju aldrig sminka mig, eller fixa håret eller ngt ?!
så då vill ja ju vara brun ist för blek o helt ofixad .. fan nu låter ja som en fjortis.
men iallafall, de ja säger är ju de ja tkr :)
så nu blire lägga mig.. utan täcke tror jag för de är så JÄÄÄÄÄÄVLA varmt i mitt rum! :o
jag dör, öppet fönster o fläkten igång. men är varm som en idiot iallafall.
äckligt väder ute! vill ha vår.
& en sak, jag haaaaaaatar att sova själv. älskar att sova brevid alex
men nu, sover jag själv i 3 jävla nätter. sen får ja träffa han. gudsåmysigt.
helgen blir nog underbar, jaja sluttjatat av mig iaf!
jaja pusspuss
bild från förrförra sommarn, om inte förra?
vetinte om de är 2008 elr 2009. men iaf, inte bild från iår! saknar de där.. :( så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0