snabb uppdatering..

har varken haft ork eller lust att blogga idag..
men ger ett litet inlägg!
sitter i älsklings mörka vardags rum, för han skulle spela en stund.
så sätter mig vid hans mammas bärbara och ska titta på 28veckor senare.. hihi bra filmer de där!
fick presenter idag av alex och hans mamma! jätte gulliga faktiskt..
av milla fick jag en bakbok.. HAHA hon vet ju att jag tycker om att baka.. men de blir ju alltid samma lätta saker antingen kladdkaka eller sockerkaka. men den här fanns massor i, hha!
och av bebisen fick jag ett hjärthalsband med ett A i, och ett par jätte söta hjärtörhängen!
tack så mycket! ;*
imorgon ska vi hem till pappa och pernilla, sen vid sju tiden ska jag och alex till hans pappa och grilla. mysigt va?
tar nog bilder då också.. tror jag om jag orkar, och kommer ihåg!
söndag blir det skarasommar land, FÖRMODLIGEN. om inte, har alex och jag sagt att vi går på bio på måndag&går ut och äter eller köper hem och lagar eget .. lite mysigare tycker jag! jag fyller ju.. så det måste ju firas! :)
men inte med dricka, nejdå jag festar inte längre! :D för er som inte förstått det.. haha!
jaja bilder från dagen kommer nu pussen!

haha visst är vi egoister`? ;) söt bild måste jag säga också.. haha! :D
ojsan hejsan hoppsan.. får man lägga upp såna bilder? haha tkr de är fint iaf :o

bakboken jag fick av milla! :*
söta örhängerna från min söta pojkvän!:o
& det fina halsbandet!
och frågade itne va de är förfel på färgerna på bilderna.. ena ser ja solbränd ut på, andra blek!:o jaja skitsamma. slår på en film nu, sen lägger ja mig hos bebisen puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0